Administratief medewerker planning zorg

Als personeelsplanner ben je verantwoordelijk voor de optimale planning van de verschillende afdelingen van het woonzorghuis. Deze planning houdt onder andere het efficiënt inzetten van medewerkers in.

Profiel

Je bent sterk in administratie, sociaal en kan snel schakelen wanneer zich onverwachte problemen stellen.

Je bent minimum in het bezit van een diploma secundair onderwijs (of daarmee gelijkgesteld). Ervaring met de tijdsregistratie- en planningstool Syntegro of andere ervaring met opmaak van uurroosters en/of arbeidswetgeving zijn een voordeel.

Aanbod en salaris

Wij bieden jou een halftijdse functie aan in salarisschaal C1-C3.

Daarnaast geniet je van tal van voordelen:

  • Maaltijdcheques aan 8 euro, waarbij je zelf 1,09 euro bijdraagt
  • Fietsvergoeding aan 0,35 euro per km
  • Tweede pensioenpijler voor contractuelen (3%)
  • Hospitalisatieverzekering (na 6 maand in dienst)
  • Werken met glijtijden
  • Tussenkomst in trein- en busabonnement voor woon-werkverkeer
  • Vakantie: 26 dagen op jaarbasis + 11 feestdagen (op voorwaarde dat men het volledige voorgaand kalenderjaar voltijdse prestaties heeft geleverd binnen het bestuur, zo niet geldt een pro rata regeling) – verrekend op basis van je tewerkstellingsbreuk
  • Aansluiting bij de sociale dienst GSD-V – PlusPas (waardoor je van tal van voordelen kan genieten: allerlei kortingen bij verschillende leveranciers o.a. Torfs, Colruyt, cinema; ook attentie bij geboorte, huwelijk, ...)
  • Jaarlijks gratis griepvaccinatie
  • Opleidingsmogelijkheden
  • Verschillende leuke activiteiten: teambuilding, Nieuwjaars- en pensioneringsfeest voor alle medewerkers, sportdag, afterwork, sint- en paasattentie, …

Selectieprocedure

  1. Gevalstudie/competentieproef
  2. Grondig sollicitatiegesprek

De selectiedatum en meer info over de jobinhoud vind je in de infobrochure.

Solliciteren

Solliciteer uiterlijk 17 november '24 online.

Problemen met solliciteren? Neem dan contact op met de personeelsdienst.

Naar top